
Поддръжка
1. ДОСТАВКА
1.1 Транспортни разходи: SPEEDY - 5 лева. Такса "наложен платеж" се заплаща допълнително в размер на 1 лев.
1.2 Доставката е БЕЗПЛАТНА за всички поръчки над 90 лв.!
Пратката ще бъде изпратена максимално бързо от 1-5 работни дни, от датата, на която сте направили поръчката.
1.3 Всички пратки се изпращат с опция "Преглед и тест", но без опция "Избор".
2. ЗАМЯНА НА РАЗМЕР
2.1 Можете да изберете да промените размера на поръчания продукт или да направите замяна с друг артикул.
СТЪПКА 1: Добавяте в количката продукта, който желаете да получите. Избирате форма за връщане (в най-долната част на сайта ни). Въвеждате имейл адрес и номера на поръчката Ви, която желаете да замените, след което избирате причината за връщане, количеството на модела, който връщате, опцията „Искам да заменя продукта“ и финализирате поръчката с бутон „Въведи“.
СТЪПКА 2: Опаковайте колета, който искате да върнете, за да избегнете повреда на кутията след транспортиране.
СТЪПКА 3: Ние ще обработим пратката за замяна и ще изпратим продукта чрез куриерска компания (Speedy).
Куриерът ще ви достави новата пратка, с правилния размер, а ви ще му предадете стария колет, доколкото са изпълнени следните условия:
- Продукта трябва да бъде върнат в същото състояние, в което си ги получил;
- Без да е носен;
- Без нанесени повреди;
- Продуктите трябва да бъдат опаковани в допълнителна защитна опаковка (в фолио или найлонов плик);
- С оригинални етикети.
2.2 Доколкото искате да направите замяна с друг модел или друг артикул, трябва да заплатите транспортните разходи със стойност от 10 лева.
Стойността на закупеният от вас артикул ще бъде приспадната от стойността на новия, който желаете да получите при замяната. В такъв случай ще заплатите разликата между цените на артикулите + транспортни разходи.
Доколкото имате нужда от почеве информации можете да се свържете с нас на телефон:
3. КАК ДА ВЪРНА ПРОДУКТА?
В случай, че поръчаните от Вас артикули не отговарят на Вашите очаквания, можете да се откажете от сключения договор от разстояние в 100-дневен срок, считано от датата на приемане на стоките от потребителя или от трето лице, различно от куриера, според условията от чл. 55 от Закона за Защита на Потребителите. Разходите по транспорта се поемат от клиента.
3.1 Доколкото искаш да върнеш продукта и да ти изплатим сумата чрез банков превод:
Трябва да ни изпратеш един имейл на адрес info@udobni.bg с необходимите данни:
- Банкова сметка;
- Трите имена на титуляра;
- Името на банката;
- Номер на пратката.
3.2 Задължително е да залепиш от външната страна на опаковката номера на поръчката, за да могат нашите служители да я обработят по лесно. Също така е задължително за запазиш бележката от куриер, тъй като на нея има данни на товарителницата, който можем да използваме в случай на проблем. След като колета се върне при нас, сумата ще ти бъде изплатенa на посочена от теб банкова сметка до 14 работни дни.
3.3 Трябва да се свържеш с куриерска фирма Speedy (1 7001 7001), за да изпратиш колета към нас.
Адрес за връщане на продукти: Получател udobni.bg гр. Русе, бул. България 310.
Когато връщате пратка и заплатите транспортните разходи. Молим Ви, да ни изпратите номер на товарителница и снимка на касовата бележка, на info@udobni.bg
Важно: udobni не приема колети изпратени с наложен платеж.
Всеки продукт на udobni.bg има гаранция 30 дни.
Можете да свалите формуляр за връщане тук: формуляр
ВАЖНО!!!
4. ТРАНСПОРТНИ РАЗХОДИ
4.1 Замяна на Размер - Първата замяна на размер на продукта от поръчката е безплатна, доколкото искате да направите замяна още веднъж ще трябва да заплатите транспортните разходи от 10 лева. Куриерът ще ви достави новата пратка, с правилния размер, а ви ще му предадете старият колет (без да се носени; продуктите трябва да бъдат опаковани в допълнителна защитна опаковка (в фолио или найлонов плик, оригинални етикети).
4.2 Замяна с друг модел - Доколкото искате да направите замяна с друг модел или друг артикул, трябва да заплатите транспортните разходи със стойност от 10 лева.
След получаването на колета ще разполагаш с 100 работни дни, за да върнеш продукт.
В случай, че имаш проблеми винаги може да се свържеш с нас и нашите служители ще ти помогнат.
4.3. Връщане на продукт - Разходите по транспорта от 7 лв на продукта/и се поемат от клиента.
На разположение сме при нужда от съдействие, консултация или рекламация на закупени от нас продукти!
При възникване на спор, свързан с онлайнпоръчката можете да се обърнете към съответните органи за алтернативно решаване на спорове (АРС) или да използвате сайта за онлайн решаване на спорове (ОРС).